Ulice Ostravy mají novou senzaci. Tramvaj v barvách Baníku, která první cestující přepravila začátkem listopadu, se stala hvězdou sociálních sítí. Cestující i fanoušci dopravní prostředek fotí a své snímky sdílejí na internetu. Tramvaj přitom symbolizuje čerstvě uzavřené partnerství mezi FC Baník Ostrava a Dopravním podnikem Ostrava, který bude fotbalové fanoušky vozit na domácí zápasy klubu.
Ostravský fotbalový klub uzavřel spolupráci s ostravským dopravním podnikem. „Baník se chce vždy spojovat s těmi nejlepšími a naším novým partnerstvím s Dopravním podnikem Ostrava cílíme na konkrétní projekty, které jsou nyní ve fázi plánů a rozpracování. Měly by přinést mimo jiné třeba environmentální řešení spojená s dopravou fanoušků na stadion v propojení s klubovou aplikací, na jejíž vývoji dlouhodobě pracujeme,“ řekl výkonný ředitel FC Baník Ostrava Michal Bělák.
Symbolem spolupráce je nová tramvaj v baníkovských barvách, která od konce října křižuje ulice Ostravy. Cestující se s ní mohou setkat na různých linkách. Kromě hesla Dem rubat se na tramvaji objevuje také portrét útočníka Erika Prekopa, záložníka Davida Buchty nebo brankáře Jakuba Markoviče. „Tramvaj je nasazována na všechny linky napříč městem, aby ji vidělo co nejvíce Ostravanů,“ řekla mluvčí DPO Tereza Šnoblová.
„Spojení s FC Baník Ostrava je pro nás více než jen partnerstvím, je to propojení dvou ikon Ostravy, které jsou hrdými patrioty našeho města. Díky této spolupráci můžeme ještě více podpořit fanoušky Baníku v jejich cestě na stadion a zároveň přinášet inovativní a udržitelná dopravní řešení, která slouží nejen sportu, ale celé Ostravě,“ doplnil generální ředitel DPO Daniel Morys.
Baníková tramvaj není českým unikátem. Například v Praze cestující převáží vozy s polepem fotbalové Slavie nebo Sparty.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.