Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Fyzickou i digitální dostupnost beru za samozřejmost, říká poradkyně pojišťovny

PR článek

Generali Česká pojišťovna má největší síť erudovaných a certifikovaných poradců a poradkyň. Jednou z nich je Jana Šestáková, která zvítězila v prestižní soutěži Global Advisor Excellence Contest. Seznamte se s tím, proč a jak svoji práci dělá.

Posledních 27 let jste spjata s jednou pojišťovnou. Jaké byly v roce 1996 vaše začátky?
Měla jsem štěstí, že mým nadřízeným byl zkušený poradce, který mi ochotně všechno vysvětloval, učil mě pojistné podmínky, sazby a podobně. Dnes to funguje tak, že poradci, kterých je v současné době v pojišťovně něco přes 4 000, automaticky prochází na začátku i v průběhu své kariéry náročnými testy a školeními, aby dokázali, že svému oboru rozumí a neustále se v něm rozvíjí.

Kdybyste měla porovnat práci poradce tehdy a dnes, bude to asi velký rozdíl, že?
Určitě. Například jsme v kanceláři měli jenom jeden počítač s MS-DOS, jinak to byly psací stroje, tužky, kalkulačky a jedna univerzální žádanka na všechno.

V dobách, o kterých mluvíte, tehdejší komunikační technologie nijak významně neovlivňovaly životy lidí. Jak vnímáte dnešní digitální technologie?
Beru je jako samozřejmost. Není možné ustrnout v nějaké nostalgii, ale je potřeba se přizpůsobit současnosti. Někteří by mohli říct, že tyhle moderní komunikační technologie mohou někdy zhoršovat vztahy mezi lidmi, ale mně to naopak pomáhá. Paradoxně mám pocit, že mi digitální technologie umožňují být lidem blíž.

Každý poradce Generali České pojišťovny má své webové stránky. Na těch vašich je motto „Sjednáním pojištění moje práce nekončí, ale začíná“. Co to znamená v praxi?
Jsem tu pro klienty neustále a stejnou hodnotu se snažím vštípit i členům mého týmu. Uzavřením pojištění moje práce určitě nekončí. Takový pohled nemám ráda a považuji ho za vyloženě zastaralý. Svým klientům naopak podávám pomocnou ruku například i v momentech, kdy si zkrátka nejsou jistí, jak mají postupovat při pojistné události. Je pro mě důležité, aby věděli, že se na mě mohou obrátit v podstatě s čímkoliv, ať už fyzicky na pobočce, tak i online.

Ohodnoť článek

Štítky Generali Česká pojišťovna, MS-DOS, technologie, pojištění, digitální technologie

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Fyzickou i digitální dostupnost beru za samozřejmost, říká poradkyně pojišťovny  |  Společnost  |  Zprávy  |  Ostravská Drbna - zprávy z Ostravy a Moravskoslezského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.